Deklaracja dostępności
Treść
Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Ochotnicy Górnej
Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Ochotnicy Górnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Ochotnicy Górnej.
- Data publikacji strony internetowej: 2021-03-30
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-06-29
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Błędy kontrastu.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-06-29
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-06-29
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Renata Rusnarczyk.
- E-mail: spjamne@poczta.onet.pl
- Telefon: 18 2624185
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Ochotnicy Górnej
- Adres: Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Ochotnicy Górnej
os. Zawady 207
34-453 Ochotnica Górna - E-mail: spjamne@poczta.onet.pl
- Telefon: 18 2624185
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Ciągi komunikacyjne poziome i pionowe dostępne dla osób niepełnosprawnych (winda).
Budynek wyposażony jest w łazienki dla niepełnosprawnych.
Szkoła posiada parking.